Bezorgopties & verzendkosten
Gratis levering binnen Nederland €0,00
Voor artikelen die per brievenbuspost (Post NL) verstuurd worden rekenen wij geen verzendkosten. Dit is helaas niet bij alle artikelen die door de brievenbus passen.
Bij de artikelen waarbij dit mogelijk is vermelden wij in de productomschrijving: ‘Prijs inclusief verzendkosten’
Pakketpost met track & tracé binnen Nederland €6,95
Wij versturen uw pakket met Post NL hier zijn kosten aan verbonden. Wij brengen u €6,95 verzendkosten in rekening.
Pakketpost met track & tracé naar België €8,95. (rest van Europa is op aanvraag)
Wij versturen uw pakket met Post NL naar alle landen in Europa.
Brievenbus post binnen europa €4,95
Voor artikelen die per brievenbuspost (Post NL) verstuurd worden naar landen binnen Europa rekenen wij €4,95 verzendkosten. Dit is helaas niet bij alle artikelen die door de brievenbus passen.
Afhalen in Wormerveer €0,00
Wij geven u ook de mogelijkheid om uw product af te halen in Wormerveer.
Voor het afhalen dient u een afspraak te maken met ons. Dit kunt u het beste telefonisch doen 061-0428623 mochten wij niet bereikbaar zijn dan kunt u uw gegevens en vraag in de mail zetten
Onderdelen Winkel Online
Schout 11
1566 ML Assendelft
LET OP: afhalen is alleen mogelijk op afspraak
Waarom niet altijd gratis verzending?
Wij rekenen verzendkosten voor de pakketen die wij versturen aangezien hier voor ons ook kosten aan verbonden zijn bij de Post NL en de DHL. Wij moeten tevens ook verzorgen voor de verpakkingen en verpakkingsmateriaal, zodat het pakket veilig bij u aan komt.
Bij bedrijven die geen verzendkosten rekenen zitten de verzendkosten al in de prijs van het artikel, dat lijkt voordeliger maar uiteindelijk komt dat op het zelfde neer.
Tenzij u 2 of meer artikelen besteld, dan betaald u dus ook de verzendkosten meerdere malen. Dus wat heeft u liever?
Wij zijn graag transparant over onze kosten.
Pakket niet ontvangen?
Als u een pakket van ons verwacht en deze nog niet ontvangen is kunt u het volgende doen.
1. Controleer de track & tracé code om te zien waar het pakket zich bevind. Deze code vind u in de e-mail die u van ons ontvangen heeft.
2. Controleer of uw adresgegevens juist zijn ingevuld op uw orderbevestiging.
3. mocht het pakket door een of andere reden nog niet verstuurd zijn dan kunt u ons mailen
Levertijd binnen Nederland
Stofzuigeronderdelenwinkel.nl streeft er naar om de bestellingen die voor 16:00 binnen komen de volgende dag bij de klant af te leveren,
Maandag besteld voor 16:00: dinsdag bezorgd
Dinsdag: besteld voor 16:00: woensdag bezorgd
Woensdag besteld voor 16:00: donderdag bezorgd
Donderdag besteld voor 16:00: vrijdag bezorgd
Vrijdag besteld voor 16:00: zaterdag bezorgd
Zaterdag besteld: dinsdag bezorgd
Zondag besteld: dinsdag bezorgd
Levertijd binnen Europa
Stofzuigeronderdelenwinkel.nl streeft er naar om de bestellingen binnen 2 dagen bij de klant in Europa af te leveren,
Maandag besteld voor 16:30: dinsdag/woensdag bezorgd
Dinsdag: besteld voor 16:30: woensdag/donderdag bezorgd
Woensdag besteld voor 16:30: donderdag/vrijdag bezorgd
Donderdag besteld voor 16:30: vrijdag/zaterdag bezorgd
Vrijdag besteld voor 16:30: maandag/dinsdag bezorgd
Zaterdag besteld: dinsdag/woensdag bezorgd
Zondag besteld: dinsdag/woensdag bezorgd
Wat gebeurt er als u niet thuis bent?
Onze pakketen worden 6 dagen in de week bezorgd, het kan goed zijn dat u even niet aanwezig bent. Als de postbode u gemist heeft proberen ze het pakket bij de buren af te leveren, als dit gebeurt ontvangt u een briefje in de bus waar het pakket is afgeleverd.
Mocht het bij de buren niet lukken dan proberen ze het de volgende dag opnieuw bij u. Als u voor de tweede keer niet thuis bent dan word het pakket afgeleverd bij een van de dichtstbijzijnde afhaallocatie, als dit niet mogelijk is word het pakket retour gestuurd naar ons.
Status van uw bestelling
Wij houden u graag op de hoogte over uw geplaatste bestelling.
De status van uw bestelling kunt u nakijken…………………